förkylningen från helv**et

Usch och fy nu är alla mina stackars barn förkylda. Bröt ut igår på allihopa och Ebba fick även lite feber och Felicia världens hosta =(

Jag och John var på gekås i Ullared heeela dagen igår! Så nu är vi färdiga med julklapparna och lite till fick vi med oss hem! Massa kläder till barnen, till och med lite kläder till oss själva! En jätte stor och superfin lampa, hushållsartiklar och massa, massa annat =) Me like!

Ebba & Clara var hos mormor och Felicia var hos farmor och farfar! Idag har jag alla barnen hemma!! =)

Igår kom tomten till Felicias dagis så hon fick paket! Gladare unge får man leta efter. Hon är inte ett dugg rädd för tomten!! Ska försöka ge hennes napp till tomten i år! Får se om hon går med på det, men vi har köpt en jätte fin julklapp till henne om hon lämnar ifrån sig nappen! Hon kommer ju iofs få det i vilket fall men ändå hehe!!

Jag hoppas jag klarar mig ifrån förkylningen. Har verkligen inte tid med det nu.

Nähä dags och kurera och mysa med barnen!!


Kommentarer
Postat av: sundh

åh va kul me gekås! :P ja man hittar alltid mer än man ska ju...haha vi har bara hunnit köpa klart till alla barnen men inte mer...haha får nog bli i helgen =) ha det najs och hoppas du slipper förkylningen! kram

2010-12-15 @ 15:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0