GOTT NYTT ÅR

Ja då var det snart nytt år igen! 2010 har varit ett både väldigt lyckligt och jobbigt år! Har ju fått 2 underbara flickor som ville ut lite för tidigt! Mycket sjukhustid och en väldigt jobbig period, men samtidigt helt underbar! Vem vet vad som hade hänt om dem inte hade plockat ut dem som de gjorde! Men allt blev bra tillslut iallafall!

Sen har vi ju även köpt hus detta året. Vi trivs verkligen hur bra som helst och är så nöjda med vårt köp!

Men sammanfattningsvis så har det varit ett väldigt påfrestande år både fysiskt och psykiskt och man har fått vara med om sånt som man aldrig skulle drabba en själv. Samtidigt så har jag fått många nya vänner detta året, både gamla och nya vänner egentligen! Har varit massa fikor och massa prat och det har varit superkul!

Jag hoppas att 2011 kommer bli ett lika bra år som 2010 (om inte bättre)!!

Det ska bli så fruktansvärt roligt att få se mina små växa upp och bli mer och mer lika varandra för varje dag som går! Två små mirakel är det! Ni förgyller mitt liv och jag älskar er så otroligt mycket!

Hoppas alla får en toppen nyårsafton för det ska jag ha iallafall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0