Lördag kväll

Sitter och kollar lite på tv! Har nyss ätit middag och lite så =) Det blev en heldag på stan idag. Köpte lite julklappar och lite annan skit!!

Igår var jag och älsklingen på bio! Kollade på Harry potter och dödsrelikerna! Superbra så jag längtar verkligen efter del 2 nu! Alla barnen var hemma hos farmor och farfar och hade det bra =)

Jag vill ha en braskamin! Ska minsann köpa mig en sån när jag blir miljonär hehe!! Annars blir det till att börja spara!

Är såå glad att vi har bundit våran el nu när det börjar bli kallare och elen blir dyrare! Men inte för oss hihi =)

Imorgon blir det nog en dag i pulkabacken. Vi ska tydligen ha en superrolig pulkabacke här i åryd men vi vet inte vart ännu! Men det får bli en liten promenad så hittar vi säkert den till slut!

Dags för film och mys!!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0