SNÖÖÖ

Jisses vad det snöar ute!! Skulle egentligen till BVC idag men jag vette sjutton om jag vill köra i detta vädret! Känns skönast att sitta inne i mitt varma hus =) Det fattas bara en braskamin men det kommer!!

Ebba åt min hemlagade torskgryta med potatis och morötter innan!! Den tyckte hon var jätte god =) Clara ville inte alls ha men det kommer väl!

Ikväll är det plastparty hemma hos mormor men får se om jag kör dit! Får se om det slutar snöa och isåfall så åker jag dit!!

Idag mådde Felicia jätte bra, eller hon mådde bra redan igår egentligen så hon fick väl bara en mild grad av förkylningen. Ebba & Clara ligger och snorar fortfarande.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0