Torsdag

Haha det är ingen mening att jag säger att jag ska lägga upp bilder när jag aldrig gör det :P Men det kommer någon gång iallafall =)

Idag har jag varit på mammafika hemma hos Kim! Var jätte trevligt som vanligt och alla bebisarna har blivit så stora nu och sååå söta!!

Efter mammafikat var vi på ögonkontroll med twinsen! Allt såg bra ut så nästa kontroll blir inte förräns twinsen är 2,5 år! Då ska det även avgöras om dem eventuellt behöver glasögon! Är ju väldigt vanligt på prematura barn men är det inte värre än så, så =)

Nu kom vi precis hem och twinsen var jätte trötta! La dem i sina sängar och dem somnade nästan med en gång♥  

Imorgon ska vi hem till syster på fika och åka massa pulka med barnen!! John jobbar hela dagen idag och imorgon men på lördag är han ledig för då ska vi på dop!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0