Trötter!!

Usch idag mår jag inte bra. Är trött och hängig men hoppas att det bara är tillfälligt!! Skickade Felicia till farmor och farfar för hon har säkerligen roligare där när jag inte är på topp!! Har nog med att underhålla twinsen!! Ebba är inte stilla två sekunder längre. Och hon har börjar resa sig mot grejer också så här är det ingen vila inte!!

Hade velat åka in till stan någon dag och fynda lite. Får se om jag hinner det imorgon kanske! Har ju bara köpt kläder som inte är på rea hehe! Typiskt mig, men jag har hittat en ny favoritklädaffär. Är helt och hållet min stil och jag bara älskar deras kläder
http://www.rutmfl.se/kollektion/alla-plagg/

Och snart är det nyårsafton! Ska bli skoj. Kommer hit lite kompisar och vi ska fixa lite mat och sånt. Kommer bli toppen! Ska nog handla lite till det imorgon =)

Imorgon kommer även anticimex hit. Dem ska komma hit med jämna mellanrum och bara kolla så att allt är ok med huset!! Tecknade en superbra försäkring och fick det på köpet så det känns superbra!!

Ska mysa lite med twinsen nu.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0