Tycker jag låter bra!

"Snygga kvinnor föder fler barn – och framför allt fler döttrar"
http://www.aftonbladet.se/wendela/article8203951.ab

Idag har jag haft ett mysigt mammagäng här på fika! Var jätte trevligt =)

John har jobbat hela dagen och kommer inte hem än på ett par timmar! Han jobbar på stenladan ikväll, är ju en massa julbord nu som han hjälper till med! Idag var det tydligen alla från Neonatalavdelningen som var där och åt julbord. Synd att man inte var där då och fick hälsa på alla igen och tacka för tusende gången hehe! Måste göra en tacktavla till de underbara människorna.

Annars har jag mest bara myst med mina underbara flickor idag! ♥♥♥ Skulle ha blivit en runda in till stan men jag kom fram till att det var alldeles för kallt ute!

Om en stund ska jag kolla på Greys Anatomy och sen blir det sängen för jag är verkligen supertrött idag!

Och imorgon blir det musik quiz på Harrys med mammorna! Ska bli skönt att komma hemifrån lite också =) 
Blir troligtvis babysång imorgon också!

Puss & Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0