Då var det torsdag!!

Vad veckorna går fort. Jag hinner ju inte med i svängarna!!

Igår var jag ju iallafall på mammafika!! Var supertrevligt.. Åt frukost och fikade hemma hos Sussi!! Vi var 7 mammor. 4 med barn och 3 gravida!! Man saknar ju magen lite faktiskt men det är nog bara för att jag födde ju redan i v.29 så fick ju inte vara gravid så länge som man ska!!

På eftermiddagen var vi och tog kort till smp. Var ju lättare sagt än gjort med tre barn, men några bra bilder blev det iallafall!! Vi ska beställa en stor bild och hänga upp på väggen :)

Idag blir en lugn dag.. John jobbar och Felicia är på dagis nu, så det är bara jag och twinsen hemma :) Funderar på att gå ner på stan en runda!

Först ska jag iallafall tvätta!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0