Efterkontrollen

Var på efterkontroll på MVC idag!! Allt såg bra ut och snittet hade läkt fint. Så nu får jag börja träna och göra vad jag vill igen! Känns väldigt skönt.

Denna veckan är helt uppbokad. Imorgon (tisdag) ska vi på ögonundersökning med tvillingarna. Blir nog sista gången hoppas jag för man måste ju stanna så länge pga. barnen kan få apné. Men det har ju sett bra ut alla andra gånger :)

På onsdag ska jag hem till en mamma på förmiddagen och fika och träffa massa andra mammor och bebisar :), efter det ska vi ta bilden till smp. Bättre sent än aldrig!! Och när vi är färdiga där så ska jag träffa en annan mammagrupp och gå runt sjön med dem!!

På torsdag eller fredag ska jag träffa Katta :) Och på lördag ska vi fira John lite så vi ska ut och äta ett gäng!! Kommer bli skoj =)

Finns det någon som är bra på blogdesign? Skulle vilja göra om min blogg men kan ju inte påstå att jag är ett geni på blogdesign :)

Och glöm inte RÖSTA på min prinsessa på
http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=34257&_ad_is_verified=y Så hon blir omslagsflicka på septembernumret :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0