6 år idag! ♥♥♥♥♥♥

Ja tänk va tiden går, men tänk va mycket vi har hunnit med! B.la fått 3 underbara barn ihop och det är inte illa! Är lika lycklig nu som jag var för 6 år sedan. Ja om inte lyckligare då förstås!!

Men vi ska inte fira förräns imorgon. Då ska vi gå på musikal och sen ut och äta!! Har skaffat barnvakt så det blir skönt. Skönt att få en paus ifrån huset också med allt spacklande och målande.

Inatt kom vi inte hem förräns 2. Felicia sov hos mormor inatt! Man märker att hon inte mår så bra av all stress med flytten osv så därför får hon göra lite roligare saker! Bara hoppas att vi blir färdiga snart så kan vi mysa hela tiden sen! Igår när vi hämtade henne på dagis hoppade hon upp i Johns famn och gav honom en stor kram och sen tittade hon på mig och klappade mig i ansiktet och gav mig en stor puss! Det är kärlek det.

I helgen kommer en snubbe som ska tapetsera så vi hoppas på att kunna flytta in alla grejer på söndag och måndag! Sen blir det städning i lägenheten tis, ons, tors och överlämning på fredag! Så det ska nog funka.

Snart kommer mamma och lämnar Felicia. Som jag har saknat min älskling. Abstinens får man!

Ska fixa lite mat till twinsen nu!

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0