Husebys julmarknad

Idag har jag och twinsen bara myst hela dagen! När John kom hem så gjorde vi oss i ordning för att åka till husebys julmarknad med min mamma och syster med fam! När vi väl sätter oss i bilen för att köra (redan sena) ja då startar ju inte bilen. JIPPIE va glad man blir då! Inte ens ett litet surr. Tillslut fick vi iallafall igång den när vi hade kopplat ihop den med våran andra bil, men vi tror inte att det är batteriet det är fel på så vi får väl fylla på lite glykol och sånt där =)

Vi kom iallafall fram till slut (45 min sena) men vad gjorde det. Så himla mysigt att gå där och man får sån julkänsla. Twinsen var supersnälla bara Felicia som var lite gnällig i början men det gick över!

Medans vi var där så tapetserade dem här hemma. Blev nästan färdiga bara pyttelite till som ska göras. Så himla skönt =)

Imorgon blir det Leo's med Katta, Wictoria och barnen! Ska bli skoj. Vi har även besiktning på lägenheten imorgon så vi får hoppas att det går bra men det tror jag! Mamma och mormor har ju varit där och städat och det ska ni ha ett STORT tack för! verkligen guld värt.

På lördag ska jag hem till Tina med en massa andra mammor och äta mat, dricka vin och ha en supermysig kväll!! Kommer bli superkul =) På dagen ska vi få i ordning lite här hemma. Sätta upp tavlor och lite sånt! Eventuellt åka till ikea också och inhandla våran fina tv-bänk som vi har valt ut! Kommer bli så fint, så fint!

BESTÅ BURS Tv-/ förvaringskombination vit Bredd: 180 cm Djup: 40 cm Höjd: 48 cm

Och på söndag är det fars dag! Ska hem till pappa en runda och fira honom och sen ska vi säkert hem till Johns pappa och fira honom =) Så det är fullt upp hela helgen men så himla skoj!

Nu ska jag ta och sova!
Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0