Lussebullar

Jag blev helt sjukt sugen på lussebullar! Det är ju såå gott. Jag och John brukar köpa nygräddade på statoil och dem är verkligen supergoda! Skulle kunna äta hur många som helst, eller nästan iallafall!

Nu har vi vart och hämtat bilen i tingsryd. Ett jäddra väder att köra i men det fick gå! Var ju så illa tvugna. Var och handlade på vägen hem också så nu står maten i ugnen. Fick bli en sen middag idag!

Och idag är det ju Desperate Housewives igen. Bästa tv-dagen på hela veckan =)

Jag ska ta lite bilder på huset också och lägga ut på bloggen hade jag tänkt så att nu får se hur fint vi har fått det =)

Dags för mat!

Ser inte detta underbart gott ut!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0