Tissel och tassel

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting!! Det var ju inte riktigt sant kanske. Jag busar ju med mina små tjejer =) Snart ska jag åka ut till huset också och se om jag kan bli färdig med tapetrivandet. Inte alls mycket kvar nu ju!

Fick sovmorgon idag. Ända till 10! Så skönt =) Vaknade av att twinsen låg och tjattrade med varandra. Lät som ett väldigt intressant samtal och när jag gick in i rummet blev dem tysta. Hmmm!

Snart dags att börja handla julklappar. Har ingen aning om vad jag ska köpa till alla i år. Brukar ju ha ett litet hum iallafall, men jag har väl helt enkelt haft lite annat att tänka på i år!

Ha en härlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0