Vilken grå dag!

Jag vill ha sol. Man känner sig inte alls motiverad till att göra någonting när det är så grått och trist ute!! Jag skulle ha fortsatt att packa upp idag men istället så kröp jag ner med twinsen i soffan och myste och kollade på film! Var ju inte helt tokigt íofs. Får ta och packa upp när John kommer hem istället!!

Idag ska jag prova på att göra hemmagjorda piroger så vi får hoppas att det går bra =) Ska komma på nån god sallad eller nåt som man kan ha till också!

Igår var vi ju på julbord. Var supertrevligt med god mat, dessert och live band! Felicia hade superkul och dansade runt och charmade alla. Hon är mitt lilla charmtroll ♥ Idag sa hon att hon skulle rita en teckning till mig på dagis =)
Ha en trevlig onsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0