Desperate Housewives idag!

Jippie, äntligen tisdag igen =) Det betyder ju desperate såklart!

Idag har det varit en lugn dag. Har kännt mig lite halv slö idag, men nu känns  det mycket bättre!
Imorgon är det dags för BVC med twisen igen. Tror vikten ligger runt 5,5 och 6,5 kg. Men vi får helt enkelt se imorgon! 

John mår mycket bättre nu och jag tror jag slipper skiten jag också! Men allra skönast är ju såklart om barnen klarar sig. Felicia har sovit hos farmor och farfar i ett par dar nu bara för att inte hon ska bli smittad!

Läste en sån hemsk sak idag, om en kille som ville hänga sig själv. Han hade skrivit det på flashbacks forum och ingen trodde på honom utan skrev bara - Gör det om du vågar, skjut dig istället, du är ett troll osv, osv! Det slutade iallafall att han tog sitt liv live i en web cam så att alla kunde se det! (jag har inte sett det och vill inte se det heller)!! Denna kille hade även aspergers syndrom!! tycker detta är så sjukt så man mår ju dåligt av alltihop. Att dem inte försökte hjälpa honom istället.

Jaja nu är det iallafall dags för desperate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0