Haha vilket lokalsinne :)

Mitt lokalsinne är verkligen lika med 0. Iallafall när jag kör bil! Skulle hem till majsan idag på mamma/barn fika och jag virrar ju runt som en jäkla idiot och har ingen aning om vart jag var för nånstans, bara att jag var i närheten. Som tur var så stötte jag på Sussi som inte heller hittade så vi hittade dit tillsammans tillslut :) Hade jag inte träffat henne hade jag nog aldrig hittat dit, hehe!! Men fikan var iallafall jätte trevlig. Fast mitt huvud har varit nån helt annanstans idag.

Efter fikat åkte jag och twinsen ner på stan och fixade lite grejer. Köpte present till Malin och lite sånt. Så skönt att twinsen tycker om att sitta i vagen!

Ikväll har vi varit hemma hos mamma och firat Malin. Fick mat och tårta! Inte fel alls.

Imorgon ska vi åka hem till Marie! Ska bli skoj. Tar med mig alla barnen så vi får väl se hur det går :P
Ska till BVC med Felicia imorgon också och efter det ska vi åka och hämta våran nya "extra bil" Så det är fullt upp imorgon också.

Nu väntar sängen på mig. Kommer ha såå ont i mina armar i morgon då jag har konkat på bilbarnstolarna halva dagen idag...

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0