Hemma igen

Nu är vi hemma igen! Har varit på mamma/barn fika. Himla trevligt var det!! Efter fikat tog jag och Marie en runda på stan och kikade lite!! Nu väntar jag mest på att John ska komma hem så vi kan åka och mäta och fixa lite i huset!! =) Me like!

Ebba ligger och kämpar för fullt nu med att börja krypa. Hon blir helt förtvivlad när det inte går. Stackars liten!

Vi var ju på BVC igår också! Deras vikter och längder är nu:

Ebba: 6240 gr 64 cm
Clara: 5510 gr 61 cm

Inte illa alls. Dem som var så små!! Dem växer på bra vill jag lova ♥

Tror jag ska ta och beställa hem deras journaler från Neo! Kan ju vara intressant att läsa, allt som hände när dem låg inne som man inte själv vet om! Fast vissa saker man kanske inte vill veta!?

Imorgon blir twinsen redan 8 månader!! Än en gång, tiden går allt för fort!

Magsjukan har försvunnit HOPPAS JAG! Det var bara John som blev sjuk hemma hos oss! Tur det för jag avskyr när barnen är så sjuka. Felicia har haft magsjukan 1 gång och jag tyckte så synd om henne. Hon var så ledsen hela tiden och tyckte det var så jobbigt att kräkas. Hoppas hon slipper det fler gånger!

Ikväll fortsätter packningen. Ska försöka ta tag i Felicias rum. Hon har ju sååå mycket prylar så jag vet inte vart man ska börja. Kommer nog packa ner en hel del i lådor som ska läggas i förrådet. Och endel grejer får nog twinsen ta över nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0