Söndag igen!

Idag har vi varit och hälsat på Bamse! Det tyckte både Felicia och twinsen var jätte kul. Bamse var och hälsade på, på BVC city och vi ska ju ändå byta dit så då passade det ju bra att gå dit och kika lite! Träffade en barnsjuksköterska där som vi hade på neo med twinsen, men som hade börjat jobba där nu så det är ju perfekt! Hon vet ju redan allt om twinsen och deras tidiga ankomst :)

Helgen har för övrigt varit ganska så fartfylld. I fredags var jag och flickorna hemma hos Marie och Manne! Hon bjöd på mat och fika och vi hade jätte trevligt! Och dem hade fått så fint i deras nya hus =)

Efter det så var vi på BVC med Felicia på 2,5 års kontroll. Alla tester gick superbra och hon klarade allt hon skulle klara + lite till =) Min duktiga tjej.

När vi hade varit där så åkte vi vidare till tingsryd och hämtade våran nya bil som John ska ha som extra bil när han kör till jobbet osv. Tog oss även en pizza i tingsryd innan vi åkte hemåt och kollade på film hela kvällen!

I lördags var vi på barnkalas hos Kevin som fyllde 5! Det var fartfyllt vill jag lova.
Senare på kvällen firade vi Malin och Kalle och åt god mat och tårta. Fick även i mig ett glas vin eller 2 =)

Idag har vi plockat ner ganska så mycket här hemma. Lite tavlor och sånt som man har på väggarna och hyllor. Nu ska vi snart åka och handla oss lite kvällsmat. Är sugen på något riktigt gott idag =)

Ha en mysig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0