Vilken tråkig dag!

Idag har jag absolut inte gjort något vettigt alls. Och John har jobbat hela dagen så där har man ju inte heller fått nåt sällskap. Men jag har ju haft fullt upp med barnen iallafall :) Helgen blir desto roligare.

Imorgon kommer Anna och hennes Marius hit och dricker vin och äter mat =) Ska bli superkul!

På lördag ska vi hem till Jimmy & Mimmi och deras lilla Doris! Känns så länge sen twinsen var så små, fast dem är ju inte så stora ändå.. Tycker alla bebisar är så små så man kan ju inte förstå hur små twisen var!

På söndag tror jag inte att vi har något planerat ännu så det får väl bli en heldag att packa på eller nåt! Får väl se vad vi känner för. Nu ska jag iallafall slänga mig i duschen och stå där ett par timmar!! LOVELY =)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

väntade på dig i torsdagds, todde du skulle komma till middag. kram mamma

2010-10-10 @ 02:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0