Hujedamej!!

Har varit på mamma/bebis fika idag. Jisses va vi är många nu hihi :) alltid lika roligt att träffa alla goa mammor och bebisar!

Ebba och Clara har fått världens hosta nu. Vet inte var den kom ifrån. Mina stackars små flickor. Och hostmedicinen tycker dem inte om. Igår när vi var på banken fick Clara en hostattack och spydde ner hela mig. Tyckte så synd om henne!!

Nyss var pappa här en runda. Fikade och pratade lite! Alltid lika trevligt. Ska snart åka och hämta John så ska vi fixa bilen IGEN! Blir så trött på dessa satans bilar. Dem gör ju inte annat än å krabbar. Jaja man ska väl vara glad att man har en bil ändå kanske!

Måste hitta något att ha på mig imorgon också :):)

Vet ni vad!? Nu är det bara 1 månad kvar tills vi får nycklarna till VÅRT hus *wiiiii* Längtar som tusan.

Sen håller min älskling på att fixa en ny bloggdesign till mig. Så snäll är han! Kommer antingen upp ikväll eller imorgon.

Nähä nu vill twinsen gosa!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0