Underbara barn!

Dem börjar bli stora nu. Dem som var så små! Rensade i deras byrå häromdagen! Inte har dem haft på sig de små kläderna som man nu fick lägga undan! Känns lite sorgligt att dem blir stora så fort, fast samtidigt underbart att få vara med och få se dem utvecklas och bli stora fina tjejer.

Det där första skrattet gör ju så att hjärtat smälter. Inte trodde man att det fanns någon sådan stor kärlek innan man fick barn. Och första gången man får höra mamma! hur underbart är inte det! Man har någon som behöver en och man ska vara en stöttepelare och beskyddare genom hela livet. Underbart!

Ibland kan man sitta flera timmar och bara titta på dem när dem sover! Ser så fridfullt ut och man vet att dem är trygga. Att bara en sån sak som att snurra runt från rygg till mage och tillbaka kan vara en sån stor grej! Det är de små sakerna som räknas. Skulle inte vilja byta ut 1 minut av tiden med mina barn mot något annat.

Felicia är verkligen stor nu. Hon kan så mycket och hon är så medveten om allt! Hon är ett lyckligt barn, det ser man i hennes ögon! Vad hade jag gjort utan henne? Hon vet precis hur hon ska få mig glad när jag är ledsen. Min älskade dotter!

Tänk vad ett litet barn kan ge. Dem ger oss så mycket lycka och dem vet inte ens om det! Man får så mycket tillbaka hela tiden, varje dag.

Jag älskar er mina fina barn! Ni är mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0