Fullt upp =)

Vilken underbar dag det har varit idag! Helt underbart väder! love it =) Hoppas att det blir likadant imorgon. Då ska jag ut i trädgården och fixa lite!

Ikväll hade vi premiärgrillning! Hur gott som helst.. Vi har även satt ihop barnens gungställning och satt på trappmattorna på trappan! Blev superfint.

Helgen har varit jätte bra. I fredags hjälpte vi syster med familj att flytta! Var inte hemma förräns sent. Jätte fin lägenhet är det =) Och speciellt med alla mina bra ideér haha *blink*

I lördags var vi på kalas i billa! Vi firade Anton och Veronica som har fyllt år! På kvällen var vi på 25-års kalas på West side då Sarah fyllde år! Var superkul och man lärde känna mycket nytt trevligt folk! Sen bjöds det på god mat och efterrätt =)

Igår var vi på kalas hos Johns bror! Blev fika där också och alla barnen fick superfina röda converse skor av Andreas och Linda som har varit i USA! Tack så hemskt mycket. Dem kommer bli så fina alla tre till våren/sommaren!

Imorgon ska vi till tingsryd och lämna in vår bil som ska få tonade rutor + en ny framruta som skulle ha bytts för sådär en 100 år sen.. Men men bättre sent än aldrig!

Nu är det dags att sova om jag ska orka busa med mina små troll imorgon ♥ Det absolut bästa som finns! Älskar er mest av allt!

Natti, Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0