Måndag 25/4-2011

Vilken toppen påsk detta har varit!! Och vädret har ju varit helt underbart =)

Mammafesten i torsdags var superkul! Så glad att jag har lärt känns dessa underbara människor! Mycket god mat och många, många skratt under kvällen!

I fredags var vi på kalas. I lördags var vi på tivoli på dagen och på kvällen grillade vi hemma hos Johns föräldrar!
På söndagen var vi också på tivoli på dagen. Sen åkte vi och hämtade en studsmatta till Felicia som hon fick i för tidig födelsedags present! Tänk att min prinsessa snart blir 3 år ♥ De 3 bästa åren i mitt liv!
På kvällen åkte vi hem till mamma och åt påskmiddag! Var där hela kvällen. Idag har vi varit hos farmor och farfar på påskmiddag och haft mycket försenat kalas för mig =) Fick även Claras doptavla av farmor idag! Hon har sytt varsin doptavla till Ebba & Clara. Felicia fick också en när hon var liten! Jätte fina är dem =)

Imorgon börjar John jobba igen och Felicia ska till dagis.. Tråkigt, hade gärna haft dem hemma hela tiden! Men jobba måste man ju tyvärr.

Nu sitter John ute och målar ute möblerna. Vi grillade lite korv till kvällsmat idag! Mycket godare att grilla än att steka. Man orkar ju knappt äta när det är så varmt ute! Men jag klagar inte för jag älskar solen och värmen!

Och stackars Ebba har blivit sjuk nu. Hade nästan 40 graders feber innan och hon hostar massor. Usch jag tycker så synd om henne! Hon som alltid är så glad och sprallig bara ligger och är ledsen =( Alvedonen tar bara ner febern ytterst lite! Men hoppas på att febern försvinner fort så hon blir samma gamla Ebba Pebba igen =) ♥

Åh va underbart det är att vara ute i trädgården nu och se när allt börjar växa. Ska bli kul att se vad som finns i rabatterna här och vad alla buskar och träd är för något!

Nu ska jag bänka mig i soffan en stund innan sängen!

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0