Torsdag är det idag!

Idag blir det en hemmadag och ta hand om 2 sjuka flickor!! Eller magsjuka flickor för att vara exakt.. Så typiskt, trodde vi skulle slippa den skiten igen nu när det går mot ljusare tider! Men icke... Hoppas på att det går över snabbt iallafall, eller att det inte alls är magsjuka utan något annat! Nu ligger dem och sussar så sött! Dem mår inte alls dåligt för övrigt.. Är ju bara blöjorna som inte är så roliga!

Och jag måste verkligen städa idag! Ser ut som ett krig här hemma.. Helt otroligt vad två ettåringar kan stöka ner!!

Kanske tar en promenad senare. Kan ju inte skada! Frisk luft är ju alltid bra, även om man är magsjuk!! Hoppas bara att inte John får det igen.. Han får käka massa vitpeppar nu! Själv är jag immun mot skiten och jag klagar inte :) Har aldrig haft det och kommer förhoppningsvis aldrig att få det heller! Fast det har väl både för och nackdelar för det är ju jag som får ta hand om alla sen... Men men sånt är livet!

Usch vilket tråkigt inlägg detta blev, men jag hoppas verkligen att vi får vara friska efter denna omgången!

Bäst och passa på och äta lite när twinsen sover!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0