Allt och inget

Fullt upp idag!! Först var vi här hemma och fixade lite.. Klippte lite träd och buskar och lite sånt! Sen åkte vi till Jem och fix och köpte stenar att lägga i vårat land som vi har grävt upp!



Det blir såna växter där i nu! Blev superfint!

Sen åkte vi och köpte nya dynor till utemöblerna. De blev ljusgröna och imorgon ska utemöblerna målas om och bli vita! När det är färdigt ska vi påbörja projekt "lägga nya stenplattor på uppfarten" Så det kommer se ut som på bilden! Det kommer bli superfint =)



Annars har helgen varit lugn. I fredags lämnade vi alla barnen hos barnvakt och gick ut och åt! Det kändes konstigt att sitta på restaurang alldeles själva.. Jag menar vad ska man göra? haha
I lördags var vi och hälsade på hemma hos Andreas och Linda! Var jätte trevligt och Felicia hade superkul! Hon höll i en livs levandes bebis kräfta. Den var så söt hehe! Sen höll hon i en salamander också! Hon klappade även hästar och skrämde slag på en massa höns :P På hemvägen tog vi en pizza och sen var det hem och dona lite med trädgården! Hämtade ju hem trädgårdsmöblerna i lördags!

Och snart är det påsk! Och idag är det bara 12 dagar tills att twinsen skulle ha vart födda! Det krävs lite extra firande med deras kompis Manne som också skulle vart född där i krokarna!

Denna veckan är det fullt upp igen! Imorgon tänkte jag åka till strandbjörket om vädret håller i sig. På tisdag ska vi hem till Marie och Manne och leka =) Onsdag är nog lugnt än så länge?, torsdag blir det middag och massa vin med mammorna hemma hos Sussi! Ska bli jätte skoj =). På fredag är det kalas och resten av helgen kommer jag inte ihåg...

Måste slänga in en bild på min fina Ebba också som är såhär duktig.



Snart har jag fullt upp med massa små barnfötter som tassar omkring =) Men gud så underbart det är med tvillingar! Dem har så himla roligt ihop. Om Ebba kryper iväg så sticker Clara efter och tvärtom. Så söta så det är inte klokt! Älskar mina fina barn så otroligt mycket.

Jag hade snart tänkt att börja skriva om tiden på neo. Så håll utkik =) Ska bara få hem journalerna först (om man nu vågar läsa igenom det som står). Men det visar sig!

Och förresten så har Clara börjat krypa istället för att åla nu! Hon har nog inte tyckt att det har varit så viktigt innan för hon har ju tagit sig framåt andå, men nu är ju Ebba riktigt snabb så hon måste väl hinna ikapp ♥

Men nu är det dags att sova. 

Natti, Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0