Måndag 22/8-2011

Idag har jag haft besök av mamma, mormor, Sandra och Noah! Dem var här och fikade och pratade lite :)

Igår bokade vi våran resa till Grekland! ska bli så underbart att komma iväg lite. Vi ska ha med oss Felicia och Twinsen ska vara hos mormor och lite hos farmor och farfar! Kommer sakna dem som sjutton, men Felicia kommer få superkul tror jag! Vi ska hitta på en massa skoj :) Så den 20:e september åker vi!

Igår kollade vi på film. Bad teacher! Den var grymt rolig och gud va skoj det måste ha varit att spela den rollen som Cameron Diaz spelade. Hade jag lätt kunnat göra hehe :) Hade väl hört lite si och så om denna filmen men jag är ofta tvärtemot alla andra när det gäller film :)

Bad Teacher Poster

I veckan händer lite allt möjligt och till helgen ska vi åka till Astrid Lindgrens värld! Kommer bli superkul. Och jag ska ta och beställa handleds-band till twinsen! Känns så mycket tryggare när man åker iväg bland massa folk så man vet att dem inte springer iväg! Speciellt när man har 2 små som springer åt varsitt håll! Hoppas bara att dem tycker om och ha det på sig!

Handleds-band - handl

Igår klickade mitt pekfinger hem lite kläder igen! inte bra, men jag kan ju inte låta bli. Det blev såna här klänningar till twinsen



Och förra veckan beställde jag vintermössor till twinsen också! Kommer bli så fina i vinter! Det kanske blir en runda till kosta outlet i veckan och köpa overall till Felicia! Brukar ju ha endel fint där.


Kommentarer
Postat av: mamma

och tvillingarna och jag kommer att ha ännu roligare än ni när vi ska umgås i flera dagar, ha, ha, skojar bara med dig. ha en skön kväll. kram

2011-08-22 @ 21:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0