Torsdag 25/8-2011

Go middag :) Idag jobbar john precis hela dagen så det blir bara jag och barnen hemma! Får se vad vi hittar på! Måste nog in och handla lite sen!

Igår storstädade jag hela huset! Det tog ett par timmar med barnen hemma, hehe! Men det blev fint iallafall! Fast när man är färdig med ett rum så kommer twinsen dit och stökar ner allt igen så då är det bara att börja om!

Usch jag tror jag håller på att bli förkyld. Jag vill inte! Ebba blev superförkyld igårkväll bara så där! Men jag var superförkyld samma tid förra året. FY FY FY! Ibland är det faktiskt så att en riktig förkylning är fan värre än att föda barn haha!

Får se om jag hinner baka bullar ikväll. Har sagt det ett tag nu, men det är alltid nåt som kommer emellan! Synd bara att vårran assistent har gått sönder men det får väl gå ändå!

Nu blir det lek och mys med twinsen!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0