Baka, baka liten kaka

Idag har jag sått i köket hela dagen! Har bakat, gjort julgodis och fixat med julklappar så nu är jag så gott som färdig. Förstår inte varför alla ska stressa upp sig vid den här högtiden. Vad är det för mening med det? Jag är inte ett dugg stressad och jag tar det som det kommer helt enkelt.

Igår var tomten på Felicias dagis och hon var så glad när hon kom hem. Hon hade fått ett paket utav tomten! Hon längtar så mycket efter julafton. Om hon bara visste hur glad hon kommer bli när hon ser vad vi har köpt till henne! Finaste Felicia.

På julafton ska vi hem till min farmor och farfar som vanligt och på kvällen ska vi till Johns föräldrar. På juldagen kommer Mamma, Kalle,Malin, morbror med familj, mormor, Erik och syster med familj hit. Så gör vi alltid och det är hur bra som helst :)

Imorgon ska vi till öron med Clara igen. Så får vi hoppas att det är lika bra som det var sist och att det inte har blivit sämre. Men bara sen hon fick röret inopererat så har ju vi märkt skillnad på henne.

Bjuder på några bilder



Kommentarer
Postat av: mamma

finaste flickorna. Vi ses snart, kram

2011-12-22 @ 00:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0