God Morgon!

Idag tog vi oss en liten sovmorgon, jag och barnen! Och idag är det äntligen fredag igen :) Tror jag ska ta med mig barnen en runda till stan idag.

Häromdagen hade vi Marie och Manne på besök. Var så trevligt så :)

Imorgon är det redan nyårsafton. Det är ju helt sjukt va tiden går.. Jag har ju för sjutton varit hemma i över 2 år och snart börjar jag jobba igen. Vi ska iallafall till tingsryd på nyår, hem till Jimmy och Mimmi. Vi ska ha med oss efterrätt så vi får väl se vad vi hittar på för nåt skoj! Får väl fixa det idag för imorgon har vi massor att göra!

Usch igår gjorde Felicia illa sig i fingret och när jag torkade bort blodet så svimmade hon nästan. Gud så hemskt det var. Antar att det var för att det gjorde så ont, men jag fick ju panik. Men hon hann nog aldrig svimma riktigt tror jag för hon var vid medvetandet hela tiden, ja förutom under några sekunder då =( Usch det vill jag aldrig vara med om igen. Jag vill inte att mina barn ska göra sig illa över huvud taget, haha. Mission impossible!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

usch då, det glömde du berätta för mig idag. Hur och var gjorde hon sig illa? Inte så mycket hoppas jag. kram mamma.

2011-12-30 @ 23:53:30
Postat av: mamma

usch då, det glömde du berätta för mig idag. Hur och var gjorde hon sig illa? Inte så mycket hoppas jag. kram mamma.

2011-12-30 @ 23:54:57
Postat av: mamma

usch då, hoppas inte det var nåt allvarligt med Felicia. Det glömde du tala om för mig innan när vi pratade. Stackars lilla bästavännen. Kram mamma

2011-12-30 @ 23:58:14
Postat av: mamma

usch då, hoppas inte det var nåt allvarligt med Felicia. Det glömde du tala om för mig innan när vi pratade. Stackars lilla bästavännen. Kram mamma

2011-12-30 @ 23:58:43
Postat av: mamma

usch då, hoppas inte det var nåt allvarligt med Felicia. Det glömde du tala om för mig innan när vi pratade. Stackars lilla bästavännen. Kram mamma

2011-12-30 @ 23:58:48
Postat av: mamma

trodde inte det blev någon kommentar och så blev det så många, ja, där ser man.

2012-01-02 @ 01:45:32
Postat av: Satu

Kikar in och ser hur ni har det! Hoppas ni må bra!



Kram/Satu

2012-01-03 @ 22:18:21
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0