Julen

Julen har verkligen varit kanon. Både vi och barnen har fått mycket fina saker och det har varit väldigt trevligt sällskap och mycket god mat. På juldagen var ju alla här och då kör vi med lite knytis så vi gjorde jansson/gratäng och bröd med tillbehör så det blir ju inte så mycket till varje person och det är ganska skönt faktiskt.

Idag har jag och barnen bara varit hemma och myst. Ikväll ska Felicia åka till farmor och farfar! Själv ska man väl städa lite som vanligt. Behöver tvätta också!

Imorgon är det nöjesnyttsfesten som jag ska gå på med jobbet. Vi är ju nominerade som årets café i år igen och förhoppningsvis så vinner vi!! =)

Och snart är det ju nyår också och sen är det inte långt kvar tills jag börjar jobba igen :)

Nu ska jag dock försöka komma på vad man ska äta till mat! Inte alltid det lättaste men vi har bestämt oss för att börja beställa hem matkasse från City Gross. Har kollat runt på lite olika, men dem verkar vara bäst. Så skönt att ha menyn färdig för veckan så man slipper tänka på det och kan lägga den tiden till något roligare istället.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0