Svenska hjältar

Helt underbart program och vilka människor det finns! Inte ett öga var torrt under hela programmet tror jag! Såna underbara människor skulle det finnas fler av.

Även jag har gjort en god gärning idag! Vi hjälpte en dam som hade kört på ett rådjur. Hon var helt i chock stackarn så vi pratade med polisen och allt sånt! Skrämmande många människor som inte stannar och frågar om man kan hjälpa till. Så svårt är det faktiskt inte!!! Men huvudsaken är väl att det finns vissa ändå. Hon var så glad och tacksam.

Resten av familjen sover och jag tänkte kolla på lite film innan jag går och lägger mig!

Hoppas alla får en toppen helg.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0