1-års kontroll på Neonatalen

Idag var vi på kontrollen på neo. Ebba fick ett OK i rumpan, men Clara ville han träffa en gång till vid 1,5 års ålder. Han var inte orolig eller så utan ville bara se att hon börjar krypa och resa sig som hon ska! Men han såg ju att hon vill uppåt så jag är inte heller orolig!

Dem blev superglada för tavlan som vi hade gjort till dem!! Så nu kommer den sättas upp på väggen vid alla andra tavlor och förhoppningsvis hjälpa någon annan som har det jobbigt!

Var och handla lite till twinsens kalas innan så nu är vi redo =) hehe! ♥ Nu har vi ätit lite och snart är det läggdags. Och imorgon fyller jag år =) Ett år närmare tant. Men sålänge jag håller mig under 30 så är det lugnt =)

Natti, natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0