Alla ♥-dag idag!

Denna dagen kommer jag nog alltid att minnas med blandade känslor tror jag! Förra året på alla hjärtans dag skulle jag in till sjukhuset kl.8.00 på morgonen! Skulle ta en kortisonspruta för att påskynda lungmognaden på twinsen! Sen när man väl var där så togs ju urinprov och blodtryck! Havandeskapsförgiftning jahapp! Men jag kände inte för att bli inlagd just då så åkte till farmor och farfar och åt middag för att få fira lite iallafall! Vi fick lova att vara tillbaka på sjukan senast 20.00 då spruta nr.2 skulle tas och sen fick jag stanna på sjukhuset!

Kommer ihåg att jag tänkte hela tiden hur länge jag skulle vara inlagd men det blev ju bara ett par timmar!

Och inatt kl.01.02 kom de underbaraste små tvillingflickor man kan tänka sig! ♥♥♥



Fler bilder kommer sen!


Ja och igår var det 1-års kalas för twinsen med släkt och vänner! De fick jätte fina saker och jag är väldigt nöjd med dagen! Förutom allt kaos i början typ att läsken hade fryst i bilen osv.. haha men det löste sig! Huvudsaken är att twinsen hade en bra dag då är jag nöjd! Och så mycket tårta som de åt så var de nog väldigt nöjda tror jag haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0