barnakuten igen

Då var Ebba på barnakuten igen! John åkte in med henne och jag är hemma med Felicia och Clara. Blev enklast så. Men usch va jobbigt det är att inte vara hos henne när hon inte mår bra.

De skulle snart ner till röntgen för att kolla om det kan vara lunginflammation också. Hon hade massa slem i lungan som doktorn inte alls tyckte om. Hon var även snabbandad och hjälpte till med magen när hon andades. Usch jag hoppas inte det är något allvarligt.

Kommer inte få en blund i ögonen förräns de är hemma igen. Så förhoppningsvis kommer de hem ikväll/natt för annars blir det jobbigt!


21.03

Puh, det var inte lunginflammation. Hon hade dock trånga luftrör så hon fick inhalera mot slemmet plus att hon fick kortison. Så nu hoppas vi på att hon ska må bra igen! ♥

Är så trött på alla dessa sjukdomar nu så jag tycker att vintern bara kan fara och flyga åt hel****....
Vill ha SOL och blå himmel och höra fågelkvitter och springa barfota och leka med barnen i trädgården. Åh, underbara tanke, jag tror jag stannar kvar här :)

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0