Barnakuten

Tillbringade hela kvällen på barnakuten med Ebba igår! Hon har inte varit sig själv, bara velat ligga i famnen och sova (inte likt henne). Sen har hon haft feber, hosta, kräkningar, ja allt! Hon har inte ätit som hon ska heller så vi fick åka in! Nån form av RS-virus var det så hon fick matas med sond igen. Alla minnena kom tillbaka och jag tyckte så synd om min lilla tjej! Hoppas på förbättring idag, annars får hon läggas in! Har gått ner mycket i vikt också och det är ju verkligen inte bra på någon som redan är så liten! Så det blir en hemma dag idag och ska kämpa som tusan med att få i henne mat! Vällingflaskan hon fick i morse bara kastade hon bort =( Mat bara spottar hon ut, men jag ger mig inte!


En slagen hjälte ♥

Nu har hon somnat. Hon fick alvedon och molipect så förhoppningsvis mår hon bättre när hon vaknar!




16.28

Just som man börjar tro att Ebba börjar bli iallafall lite bättre så spyr hon upp all mat hon har fått i sig idag! Usch jag tycker så synd om henne. Får ringa barnakuten igen och se vad dem säger! Så jobbigt att se ens barn sjuka. Man känner sig så hjälplös!

Snart kommer John hem. Skönt att få lite hjälp. Så svårt när barnen är sjuka och vill vara i famnen hela tiden. Skulle vara skönt att kunna dela på sig ibland och kunna ge båda två lika mycket uppmärksamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0