Fredag 11/2-2011

Då var födelsedagen över! Hade en toppen dag! Fick många fina paket också =) Och snart är det twinsens tur. Längtar nästan mer efter deras födelsedagen än vad jag har längtat till min egen hehe! Konstigt det där att ju äldre man blir desto mindre bryr man sig om att man fyller år på något sett! Tänk om man var barn igen :) Fast då hade jag ju iofs inte haft egna barn och det hade ju varit väldigt tråkigt! ♥

Idag ska jag iallafall klippa mig. Fick presentkort på det så det ska bli skönt att bli fin igen! Vet inte riktigt hur jag ska klippa det bara. Hmm får fundera lite! Ikväll sen ska vi baka till kalaset på söndag. Får se vad vi hittar på för nåt gott!!

Nu funderar jag på att åka upp till grand samarkand en runda. Men det visar sig! Ser ju så kallt ute med den satans snön som var tvungen att komma igen!

Imorgon ska jag till Anna och dricka vin! Förhoppningsvis kommer Maria också! Ska bli riktigt skoj. Får se om det blir utgång också men om jag känner oss rätt så ja, troligtvis =)

Och på söndag är det ju kalas för twinsen! Kommer bli en toppen helg det här.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Så fina barn du har :) Beundrar verkligen dig för hur du orkar med allt, jag har själv en son som är 10 månader och kan känna att jag inte hinner med alls mycket ibland och här är du med tre barn och är alltid i farten :)

Grattis till både dig och dom små tjejerna :)

2011-02-15 @ 20:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0