fredag 18/2-2011

Och ikväll vankas det vin och mat med mammorna!! Kommer bli så skoj =)

Nu sitter jag här med en halvsjuk Felicia och två superpigga tvillingflickor! Felicia vaknade med ont i öronen men det är bättre nu! Sen har hon varit så blek i ett par dagar och knappt ätit någonting men vårdcentralen säger ju som vanligt att det är bara att avvakta och se! Man ser ju själv som mamma att ens barn inte mår som hon ska, men men! Jag får väl vänta och se då!

Snart kommer iallafall John hem så då ska vi ringa VC igen och se vad dem säger!

Jag har ingenting att ha på mig ikväll. Måste in till stan och köpa något. Hur nu det ska gå till!? Men det löser sig säkert det också! =)

Imorgon kommer troligtvis syster med fam hit och ska kolla på melodifestivalen och laga lite mat! Längesen dem var här nu så det ska bli skoj! Har inte sett någon deltävling ännu så det ska bli kul att se första imorgon!

Nähä ska bada Felicia nu och börja göra mig i ordning!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0