Fredag 25/2-2011

Idag fick Ebba behålla maten! Framsteg, men däremot kräktes Clara upp all mat hon har ätit idag plus lite till! Usch mina stackars små tjejer. Det räcker nu!

Vi ringde till barnakuten och de tyckte att vi skulle komma in med Clara också nu ikväll och undersöka henne ifall hon har samma som Ebba! Så det blir provtagning och hon ska ventileras!

Imorgon blir det Grand Samarkand med Marie och säkert några till! John får vara hemma med våra sjuklingar. Felicia har klarat sig än så länge iallafall och det är skönt!

Funderar på om man skulle börja slipa och måla trappan i helgen kanske!? Har ju köpt såna här trappmattor också och det kommer bli superfint på våran vita trappa! Längtar till det blir färdigt, och jag längtar tills barnen blir friska!

Har lite planer på att mura lite inne i huset också! hehe.. Planerar och spekulerar! Har många planer i mitt huvud som jag vill göra. =)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0