Host och snörvel!

Usch nu har även vi gått och blivit sjuka. Jag och twinsen! Hosta och förkylda. Misstänker även magsjuka på twinsen. Clara kräktes upp all mat i lördags och Ebba kräktes igår. Men de mår bra och är pigga båda två så jag vet inte. Ebba har sån satans hosta också! Tycker så synd om henne. Tur att hon tycker om hostmedicin =)
Jag börjar också få hosta och ont i halsen har jag så det blir till att stanna hemma och kurera oss idag!

Helgen var iallafall toppen. Det blev utgång efter vinkvällen i fredags! Hade superskoj som vanligt med mammorna =) Nästa gång får väl utgången bli lite mer planerad dock hehe!

I lördags var vi hos Johns föräldrar en runda och sen började John jobba och jag åkte hem till mamma! Var där en stund och sen åkte jag och twinsen hem! Felicia ville vara kvar hos mormor, men de kom till oss lite senare för att kolla på melodifestivalen. Sandra och Thelma var också här! Tyvärr var det ju bara skitmusik bara. Men men bättre lycka nästa gång! Jag håller iallafall på Brolle!

Igår var jag och Felicia på ljusparty hos Katta. Var skoj att träffa henne. Blir ju alltför sällan tyvärr! Köpte lite doftljus också =)

Sen åkte vi och handla lite och åkte hem och lagade lite mat och kollade på film.

Och nu var det måndag igen. John jobbar heldag idag så jag får försöka kämpa mig igenom dagen. Hur nu det ska gå, men det visar väl sig! Bara jag inte får feber och sånt där för då är jag inte med!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0