Måndag 28/2-2011

Nej nu vill jag inte ha mer sjukdomar i den här familjen! Ebba är piggare nu men Clara har feber och hostar och har sig! Jag har fått öroninflammation AJ. Trodde trumhinnan skúlle sprängas på mig natten till söndagen! Hade superont. Knaprar alvedon och ipren men tycker inte att det hjälper så mycket! Hoppas på att det försvinner snart!

På onsdag vill vi vara friska för då ska vi hem till Ulrika och fika och kolla på pompdelux kläder! Gillar verkligen de kläderna så jag hoppas, hoppas att vi är friska då!

Hade ju velat gå på sången imorgon också, men får nog skippa det och vara hemma och kurera oss istället!

Idag jobbar John heldag så han kommer inte hem förräns 23-tiden ikväll! Jobbigt när man inte är helt frisk själv, men men det får gå!

Hoppas alla andra får en mysig måndag!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0