Måndag 7/2- 2011

3 dagar kvar tills jag fyller år, och 8 dagar kvar tills twinsen fyller år =)

Helgen har varit bra som vanligt. Har haft lite kalas för mig med släkten, shoppat lite, träffat vänner osv..

Igår påbörjade vi förvandlingen i barnens lekrum! John håller på att måla omgång 3 nu så snart är det klart! Sen ska alla nya och gamla grejer in igen! Kommer bli superfint när det är färdigt! Och bättre sent än aldrig. Har inte haft det rummet som prio ett direkt men nu känns det verkligen superskönt att vi tog tag i det!

Idag när John kom hem från jobbet åkte vi direkt till ikea. Köpte massa nytt till barnrummet och lite andra grejer som man alltid hittar når man är där!

SKOJIG Plafond vit Diameter: 46 cm Höjd: 21 cm  KRITTER Barnstol vit Bredd: 27 cm Djup: 29 cm Höjd: 53 cm Sitsbredd: 27 cm Sitsdjup: 29 cm Sitshöjd: 30 cm  IKEA PS FÅNGST Förvaring med 6 fack, hängande rosa Längd: 168 cm Diameter: 29 cm  MÅLA Ritstativ vit Längd: 43 cm Bredd: 62 cm Höjd: 118 cm
Lite av grejerna vi köpte!

Imorgon blir det en promenad runt sjön med Marie och Sofie! Hoppas på att det blir fint väder. Får se om jag kanske går på sången imorgon också!

Sen ska vi försöka hinna färdigt med tavlan som vi ska ge till Neonatalen på onsdag. Försöker komma på vad man ska skriva för fint till dem då de faktiskt har räddat våra barns liv ♥ men det finns inte ord till hur tacksamma vi är!

Efter Neo på onsdag så blir det fika med Anna =) Blir nog en runda på stan också!

På torsdag blir det nog mammafika hos Emelie och sen var det helg igen =)

Veckorna går så fort, dessvärre helgerna också! Man hinner ingenting av det man vill göra. Tänk om helgen bara kunde vara lite längre. Sådär en 2-3 dagar till kanske hehe!

Tycker så synd om alla som är magsjuka nu! Jag har klarat mig än så länge och jag hoppas verkligen att jag slipper skiten. Och barnen hoppas jag verkligen inte att dem får det!

Nähä nu var målningen färdig så nu är det bara det roliga kvar!!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0