Onsdag 16/2-2011

Vilken grå dag! Jag vill ha lite sol nu så energin kan börja sprudla igen =) Tur att man har barn för annars hade man väl blivit en soffpotatis så här på vinterhalvåret!

Idag ska vi nog inte göra någonting. Eller jo jag ska baka lite senare för imorgon kommer en massa mammor och barn hit och ska fira twinsen lite granna! Kommer bli skoj =) Ska försöka komma på nåt riktigt gott att baka och jag tror jag vet vad!

Annars blir det nog en lugn vecka. Fast det är ju iofs alltid nåt som dyker upp! På fredag blir det vinkväll med mammorna! Kommer bli superskoj. Ska äta mat också! Så kul att vi är ett sånt härligt gäng =) På lördag jobbar John =/ Så då får jag hitta på nåt. Kanske åker hem till någon eller bjuder hem någon hit!
På söndag är det ljusparty hos Katta!

Jag hade visst lite att göra! Jag sa ju det alltid nåt som dyker upp hehe!

Nähä om man kanske skulle passa på att städa lite nu när twinsen ändå vilar lite!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0