onsdag 23/2-2011

Här är vi fortf sjuka. Jag har blivit dunderförkyld och Ebba är fortfarande inte bra. Hon vill helst bara ligga i famnen hela tiden! Har aldrig sett henne sånhär innan. Det värker i mammahjärtat! Önskar jag kunde ta över hennes sjukdom på något sett så att hon blir frisk iallafall ♥

Clara och Felicia är pigga iallafall! Skönt det! Och idag är det f-möte på Felicias dagis men vi kommer nog inte gå dit eftersom vi inte är friska och John skulle skynda sig hem från jobbet och avlasta mig lite! Jag hade hemskt gärna suttit med Ebba i famnen hela dagen, men då blir ju Clara ledsen.

Jag är så sugen på att åka iväg någonstans och bara va. Hade varit så skönt så vi får väl se vad som händer.

Dags att äta något kanske.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Tormodkatinka

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2012-08-20 @ 10:00:24
URL: http://tormodkatinka.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0