Torsdag 3/2-2011

Fullt upp idag!! Började dagen med lite mamma/barn fika hemma hos Kim! Supertrevligt som vanligt =) Vi är ett sånt härligt gäng =) Gick en runda på stan efter det och kikade runt lite! Försöker hitta lite söta kläder till twinsen som de kan ha på sig när de fyller år!!

Efter stan blev det en sväng hem till syster för att planera kalas för mig och Mattias på lördag. Passade på att handla allt också så det är skönt att det är klart. Nu är det bara resten också =)

Senare åkte vi hem till mamma och åt middag! Jätte gott var det och Felicia ville sova hos mormor inatt! Min lilla sötnos. Hon är nog den artigaste 2,5 åringen jag känner hehe! ♥

Mitt efterlängtade paket från Jotex kom idag också! Jippie, som jag har längtat! Ska bli så kul att få allt på plats.

Och imorgon är det äntligen fredag igen. Önskar att det kunde vara fredag hela veckan!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sundh

har me beställt från jotex som kom för ett par veckor sedan =) tjockt najs!

2011-02-04 @ 20:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0