Kalas!

Idag har vi varit hemma hos Marie och Manne på 1-års kalas! Var en himla massa goa mammor och barn och firade Manne idag! Supertrevligt och jätte god fika fick vi också!

När John slutade jobba åkte vi och handlade lite och sen åkte vi hem och lagade mat!

Imorgon blir det nog en lugn hemmadag tror jag! Kanske åker in till stan på dagen om barnen är snälla :P

På lördag kommer Tomas & Emine och deras barn hit på dagen och på kvällen kommer Jimmy, Mimmi och lilla Doris hit på middag! =)

På söndag ska jag på blingoparty hos My! Ska bli skoj för dem har så fina kläder. Hoppas på att jag ska hitta lite fint =)

Dags och sova!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan! Hitta din blogg via familjeliv! Vilka fina barn ni har! Guu va lika twinsen är! Vi har oxå enäggstjejor som är 6 månader snart! Jag är bara 22 så kul att ja hitta dej som oxå är yngre! Mår tjejerna bra i dagens läge? Såg att ni gått igenom en riktig resa!

2011-01-29 @ 20:49:10
URL: http://karochlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0