Ny bil =)

Japp det ska vi skaffa oss! Våran har ju inte gjort annat än å krabba sen vi köpte skiten så nu har vi bstämt oss för att köpa ny! Eller rättare sagt den här



Den passar oss perfekt! Är dessutom 7-sitsig! Var och kollade på den idag så nu har vi en likadan bil som den fast annan färg och årsmodell som vi provkör lite!! Dem ska nämnligen byta till vinterdäck och lite sånt innan vi köper den! =)

Imorgon ska vi på 1-års kalas hos Manne som fyller på söndag! Stora killen nu =)

Idag när jag kom in till twinsen på morgonen så blev Ebba så glad att se mig så hon kiknade av skratt och hoppade upp och ner i sängen! Gu vilken gullig unge jag har! Inga problem alls att stiga upp på morgonen när man möts av så glada barn! ♥

Tror att jag äntligen börjar bli frisk nu! Har haft feber, ont i halsen och så satans ont i huvudet i flera dagar, men imorgon ska jag vara frisk! Det har jag bestämt.

Blir kanske en runda på stan imorgon också om jag hinner/orkar =)

Dags att ta tag i tvätten och sen blir sen sängen!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0