Snö, snö och åter snö!

Nej nu räcker det med snö tycker jag. Det är ju skitjobbigt att bara åka någonstans pga. all snö =/ Vill ha sommar NUUUUU!! Nu har jag gnällt av mig lite.

Ebba har börjat resa sig mot precis allt nu. Hon är så himla söt när hon tittar upp med huvudet vid vardagsrumsbordet och sen skrattar hon! Clara ålar sig fortfarande framåt men är lika glad för det =)

Igår kväll åkte jag och handlade alldeles själv. LYX! Riktigt skönt att gå runt i affären i sin egna takt!

Felicia är mycket bättre nu. Hon blev ju magsjuk efter John men hon blev inte alls så dålig som John var. Hon brukar bli helt hysterisk och jätte ledsen när hon kräks men inte då. Hon stog bara lugnt och stilla och sa jag spydde visst! Sötnosen min =)

Den här månaden är verkligen fullbokad. Det är massa kalas, mammafikor, klädpartyn, plastparty m.m!! Skönt att John är ledig nu ett par dagar. Kan verkligen behövas! Och nästa månad blir twinsen redan 1 år! Helt sjukt va tiden har gått fort. Mina små troll har blivit så stora nu ♥ Blir nog snart återbesök på neo nu då! Skulle ju bli det vid 1-års åldern!! Men jag är inte ett dugg orolig!! Ska väl blir kallade till öron med Clara också snart!! Skulle egentligen blivit det i november, hmm..

Vi var på ikea häromdagen också!! Blev visst enhel del. B.la ett nytt vardagsrumsbord, matta, hyllor till lekrummet, lampor och en massa småplock
IMFORS Soffbord vit Diameter: 80 cm Höjd: 50 cm  FILLSTA Taklampa vit Diameter: 35 cm Sladdlängd: 180 cm
HAMPEN Matta, lång lugg vit Längd: 195 cm Bredd: 133 cm Luggtäthet: 1170 g/m² Max. lugghöjd: 30 mm  EXPEDIT Hylla vit Bredd: 79 cm Djup: 39 cm Höjd: 79 cm Max. belastning/hyllplan: 13 kg

Lite av grejerna vi köpte!! Riktig mysfaktor här hemma nu!! Sen har vi bestämt oss för att spara pengar och sen fixa iordning hela köket istället!! Med inbyggnads ugn och micro och lite mer förvaring =) Kommer bli toppen!
Nu blir det musses klubbhus med Felicia!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: sundh

va mysigt det såg ut på bilderna vid jul =) hela tjocka släkten =) kul med shopping till hemmet...köpte själv 30 m tyg igår till huset som jag ska sy sen...hehe den där fikan måste vi ta nu nån dag du...tiden rinner iväg =( ha det bra, god fortsättning på er! =)

2011-01-05 @ 17:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0