Trött mamma, pigga barn!

Ingen bra kombo. Häromdagen var vi på simhallen med stora tjejen och då fick jag vatten i örat. Slog huvudet som en galning på kudden för att få ut vattnet så jag tror jag fick en liten hjärnskakning. haha! Lyckat!

Idag är det fredag. John jobbar hela dagen och jag måste in till stan fast det blir ju svårt med 3 barn men jag får se hur jag gör! Måste köpa träningskläder och present till pappa!

På lördag ska jag till gymmet med Anna! Ska bli så skönt att komma igång så jag längtar verkligen. Efter gymmet blir det kalas hos pappa och efter det kalas hos mormor och erik! Och där sket det sig att jag gick till gymmet haha =)

På söndag blir det kalas hos Johns mamma som fyller på måndag! Mycket kalas denna och nästa och nästa månad... Jaja det ska nog gå det me =)

Just det vi var ju på BVC med twinsen i onsdags. Gick toppen och Ebba är ju uppei normalkurvan. Clara ligger fortfarande under medel men hon kommer nog snart ikapp! Vikterna var iallafall

Ebba: 7720 gr, 68,5 cm lång
Clara: 6670 gr, 66 cm lång

Inga små tjejer vi har längre, men ack så söta ♥

Ebba reser sig utan problem numera och traskar även runt litegranna med lära-gå-vagnen! Hon är så söt när man kommer in till dem på morgonen så står hon upp i sängen och skrattar och säger oftast mamma! ♥

Clara ålar runt som vanligt. Verkar vara nöjd med det så jag ska inte stressa på henne! Hon kommer ju fram lika fort som Ebba iallafall och det är ju faktiskt inte alla barn som kryper! ♥

Nu har vi skickat iväg alla inbjudningskorten till twinsens kalas också. Skönt att ha det gjort! Då är det bara kalaset kvar också =) Tänk att dem redan blir 1 år. Jag kan inte fatta det!

Nä nu tjatar Felicia på mig att jag ska hämta strumpor till henne så hon kan ta på dem på sina fötter för jag har ju strumpor på mina fötter. Sötunge!

Trevlig helg

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0