Fix och don

Imorgon åker vi till tomelilla och går på tosselilla med Mange, Sarah och barnen. Kommer bli superkul så nu håller vi på att packa för fullt! Badkläder, grillsaker, och massa annat! Så nu hoppas vi bara på fint väder, men enligt SMHI så ska det ju vara det imorgon =) Vi har köpt en tv/dvd till bilen idag som Felicia kan titta på! Är ju alltid drygt för barnen att åka så långt så hoppas att detta kommer underlätta!

Igår var vi ute hos Olle och Linda och hälsade på! Och håll i hatten nu men jag red! Så länge sen jag var uppe på en häst nu så jag trodde jag skulle ha glömt bort allt, men det gick faktiskt bra! Var jätte kul iallafall =) Men det känns ju i benen idag! Bra träning det där.

Idag har vi varit i strandbjörket och rastat barnen =) Ebba och Clara blev helt tokiga i rutschkanan så det gick knappt få dem där ifrån, hehe :) Sen åkte vi hem till Johns föräldrar och åt mat! Gott var det =)

Kommer snart bilder från gårdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0