Fotoböcker

Sitter och knåpar ihop fotoböcker till barnen! Det är lättare sagt än gjort och det tar en jäkla tid. Twinsen ska få varsin att ha i deras "prematurlådor" som jag har gjort till dem. Dem innehåller b.la deras första kläder, första nappen, första blöjan (oanvänd såklart), sonden, och lite annat. Sen ska fotoboken i där också som ett minne från när dem låg på neo! Får hoppas att dem uppskattar det sen när dem blir stora. Det hade jag gjort iallafall :) Felicia ska också få en såklart! Tror jag ska göra en till mig och John också. Är ju så kul för man kan ju göra precis hur man vill! Och jag tar mig aldrig tiden att framkalla bilder och sen sätta in i bilder. Eller framkallar bilder gör jag ju, men dem kommer aldrig in i albumet sen tyvärr. Tur att barnens farmor gör album lite hela tiden med barnen i! :)
Tror jag får ta en paus från fotoboks skapandet för ikväll och fortsätta imorgon istället. 

Idag har vi bara tagit det lugnt. Har plockat en massa kantareller! Vi har hittat superbra kantarellställen här ute i skogarna. Har hittat hur mycket som helst. Synd bara att barnen inte tycker det är lika kul att plocka svamp som vi, hehe. Och det blev såklart kantarelltoast till kvällsmat idag.

Imorgon funderar vi på att hitta på något kul, men vi vet inte vad bara. Kanske high chapparall eller nåt. Men vi får se helt enkelt. Kanske sitter inne och gör fotoböcker hela dagen :)

Nä nu ska jag kolla på lite tv innan jag går och lägger mig.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Mina

Hej!

Kolla in det här erbjudandet...

Gratis fotobok inkl frakt.

Läs mer här:

http://fotoklok.se/gratis-fotobok.php

2011-07-31 @ 21:38:34
URL: http://fotoklok.se/kundomdomen.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0